środa, 12 lutego 2014

Czas na dorosłe życie i studia! :D

Hey! Wczoraj miałam krótsze lekcje, ponieważ  u mnie w szkole odbyła się uroczysta akademia z okazji Walentynek. Dzięki temu wróciałam o 12:30 i mogłam chwilę pograć.. A co u mojej rodzinki? Emilly i Lucy są już dorosłe, natomiast Chris postanowił dokończyć studia. Lucy wybrała się razem z nim na Uniwersytet Simowy. Zresztą zobaczcie sami:



                 Zima w Appaloosa Plains 

                      Pan dziennikarz.. :*


        Ćwicz, ćwicz! Tylko dlaczego w stoju                                   kąpielowym?
  
                 Idziemy na spacerek ~.~

  A jak zniszczę gazetę to się nic nie stanie.. :D
      Luiza i Chris adoptowali synka- Louis'a!

                     Emilly jest już młodą dorosłą..



          ...Lucy też! Jak to szybko zleciało.. :D
                 A teraz ugotuj mi pyszny obiadek!


             Oooo, wybieracie się na studia?
                                            A jednak!
        A ta w piżamie.. Och! Co ja z tobą mam!

                                  Miłego dnia! 
                           Mlecznaa Czekoladaa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz