czwartek, 20 lutego 2014

Studia, lody, zakochańce i gotowanie! : )

Hello! Co tam u was? Ja niestety jestem chora.. Ale ma to też swoje dobre strony, ponieważ mam chwilę by pograć w TS3, posłuchać muzyki, poczytać. To już nie przedłużając, wstawiam zdjęcia.

  Moja kuchareczka! :*


        Hmm... Ciekawe czy jej smakuje?   : D




         Oczywiście ty zawsze musisz ćwiczyć w                             kurtce, co nie?!


  Chris pisze nową książkę!  : )

                Oto nowe zwierzątko Lucy!


              I jak smakuje ci cappuccino?



    Cześć kochanie.. Co ale ja już mam mikser!



             Automacie, dawaj mi te cukierki!


                        Zakuwajcie!  : )




         Powiedz nam, jak to jest być lamą?





     Truskawkowe lody mam, tobie ich nie dam!


                            Frisbee! xD



   Zakochani są wśród nas, zakochani pierwszy                                    raz! <3



                         Ucz się, ucz!


Oooo! Lucy ty to masz powodzenie u chłopców!
                                 :*

To tyle na dzisiaj! Dozobaczenia!

PS Piszcie w komentarzach czy chcecie jakiś kolaż z dedykacją!  : D

Mlecznaa Czekoladaa

2 komentarze:

  1. Ojej! Lu sensacją w świecie chłopców. XD Co cóż. Taka ładna, pokazuje nogi i jeszcze gra w piłkę. Słowem - ideał ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahha, też tak pomyślałam! ~.~

    OdpowiedzUsuń