sobota, 15 lutego 2014

Nowe, darmowe obiekty ze store!

Heyo! Jak wam mija weekend? Wczoraj na thesims3.com można było pobrać zupełnie za darmo walentynkowy zestaw. Zawiera on:
1. Stół bufetowy- "Kochanie" (dostępny w 4 wersjach kolorystycznych)
2. Wiszące serca (dostępne w 4 wersjach kolorystycznych)







Jeśli macie ochotę na ich pobranie, oto link:  http://store.thesims3.com/setsProductDetails.html?categoryId=&scategoryId=14441&index=0&productId=OFB-SIM3:72024&pcategoryId=12858&ppcategoryId=12302&utm_source=Community+Splash&utm_medium=Banner&utm_campaign=Valentine%2527s+Day&utm_content=TS3+Store#

Wczoraj też sprawdziłam historię zakupów w store. Zobaczyłam, że pojawił się tam nowy zestaw, czyli sklep "Kotek na dachu". Nie mam pojęcia skąd się tam wziął. Ponieważ był darmowy, pobrałam go. Okazało się, że zawiera kilka naprawdę ciekawych obiektów. Oto one:
Okno- "Odcisk łapy"

             Podwójne drzwi- "Łapy w górę!"

               Królewskie słupki treningowe

             Łóżko z baldachimem- Ludwik kociasty

                                 Chatka Magnusa

                 Szyld- "Kotek na dachu"

                                      To ja, kicia!

Kasa sklepu zoologicznego...

                            Koścista wycieraczka

Neon ścienny- "Prędka przekąska"

Miłej soboty! :*
Mlecznaa Czekoladaa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz