poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Ślub Emilly, randki i zabawa z dziećmi! :>

Siemanko! Co u was? Ja od dzisiaj do środy mam rekolekcje, a jutro jadę do kina :) Nareszcie robi się coraz cieplej, więc posty będą się rzadziej pojawiały.. W sobotę byłam w Empiku i kupiłam sobie... The Sims 3: Zostań Gwiazdą!!! ^_^ Muszę wam powiedzieć, że to jeden z moich ulubionych dodatków! Za niedługo pojawi się post o nowej rodzince. A tutaj macie jeszcze Stell'ów :D

             -Idę wyrzucić śmieci! xD (Emilly ty se                chyba samoopalacz nierówno nałożyłaś!)


      A co to za facet? Ja go nie znam... O.o


           Emilly, on do ciebie zarywa.. ^_^

Dziubek! :*

Pierwsza randka a ty już się całujesz! 

           Oooo, jak on na ciebie patrzy! <333

Jaki duży brylant!


    Co to za czasy, żeby dziewczyna się musiała                            oświadczać! :) 


Zamiast się weselem zajmować, to Chris se czyta gazetę!


Ile ty masz zmarszczek! :(



-Powiedz mama..
- eghddfvfgdbdfvfgb

Pychotka!


Muszę nowe zdjęcie na fb dodać! xD

Ooo sole mio!

Czas na łyżwy! :)

O nie, co ci jest Julcia?!


Louis! <333

<333!

Szykuje się nowa książka! :)

Ooo, bawisz się lalkami! :*

To tyle na dzisiaj!
Dozobaczenia! :*
Jagodoowe Ciastkoo

7 komentarzy:

  1. Ja też mam rekolekcje *-*
    Gratuluję zakupu Zostań Gwiazdą
    Gif ze ślubu Emily jest cuuuuudny <3
    Louis bawi się króliczkiem a Julka lalkami<33
    I nie ma kłótni :3
    Ach te bugi <3
    Ps.Wyłącz weryfikację obrazkową

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne*-* Co do kupna simsów, to jest teraz w realu chyba do końca kwietnia przecena na 39.99 zł na wszystkie ddodatki do TS3, a ogólnie to ja kupuję zawsze u mnie w TESCO są wszystkie dodatki za 54.99, czasami za 44.99, więc się opłaca. Ja to się ogólnie zdziwiłam jak zobaczyłam gry w tesco, czy realu...
    Emily cudowna, piękną ma suknię *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się jeszcze nad kupnem Pokoleń, ale raczej nie kupię ich w Tesco, bo mam te karty upominkowe do Empika i narazie tam będę je kupować.. A reala u mnie nie ma :(

      Usuń
    2. Pokolenia to jeden z lepszych dodatków, wg. mnie. Dodaje mnóstwo nowych, ciekawych interakcji dla każdej grupy wiekowej. Mimo, że mam od 24.12.13r., to nadal odkrywam nowe interakcje. Jest to zabawa na wieeele simowych dni . Więc ogólnie- polecam ^^

      Usuń