środa, 2 lipca 2014

Tag o mnie :)

                                                        (c) Cassey Pl


Heyo! Dzisiaj mam dla was posta z pytaniami do mnie. Dziękuję za  pomoc, postarałam się odpowiedzieć na wszystkie pytania! No to zaczynamy! :) 

1.Jak masz na imię? 
Nie chcę wam podawać na razie mojego prawdziwego imienia, ale możecie mówić mi Bianka :P

2.Ile lat masz TS3? 
Trochę ponad 2 lata .

3.Jaki był twój pierwszy dodatek? 
Cztery pory roku .

4.Jakie jest Twoje najmilsze wspomnienie związane z Twoją obecną klasą? 
Hmm, sam nwm. Było całe mnóstwo takich wspomnień. Z pewnością jedno z nich to zakończenie podstawówki, ten dzień będę pamiętać na zawsze!  


5.Ile masz zwierząt? Jak się wabią? 
Mam jedną kotkę, która wabi się Kizia- Mizia xD

6.Twój ulubiony kolor?
Różnie. Aktualnie bardzo lubię pastelowe kolory, takie jak widać na tych zdjęciach : 



7.Twoja ulubiona książka/książki/seria książek? 
Seria książek "To ja Lucy"



8.Kiedy masz urodziny? 
6 lipca ^_^ (w niedzielę ! )

9.Czemu założyłaś tego bloga? Co daje ci blogowanie? 
Od zawsze chciałam mieć bloga. Kilka miesięcy temu postanowiłam, że go założę, a że interesuję się TS3, to wybrałam właśnie tą tematykę . Blogowanie jest dla mnie możliwością wyrażenia siebie oraz jest to po prosu moje hobby. 

10.Jaka jest twoja pierwsza rodzinka w TS3? Dasz jej zdjęcie, jak masz?
 Moja pierwsza rodzinka? Szczerze? Nie pamiętam.. Wiem tylko, że pierwszy raz grałam w TS3 u mojej koleżanki, i tylee.. 

11.Ulubiona piosenka? 
Nie mam jednej, ale bardzo lubię (KOCHAM) piosenki One Direction i Katy Perry.

12.Czego ci brakuje w TS3? 
Niektóre ubrania i meble mogłyby być ładniejsze, a kariery np. takie jak opiekunka do dzieci, strażak itp. mogłyby występować już w podstawie. A no i usunęłabym królicze nory . 

13.Ulubiony cytat, jeśli masz taki? 
"To co serce pokochało, rozum nigdy nie wymaże"

14.W jaką postać z książki chciałabyś się wcielić? Dlaczego? 
Właściwie to w żadną. Lubię swoje życie :)

15.Twoja ulubiona roślina? 
Róża :D 

16.Z jakich przedmiotów masz 6? Masz jakieś 4?
Szóstki miałam z: 
-polskiego
-historii 
-plastyki
-muzyki
-techniki
W tym roku nie miałam żadnej 4! Jupi!!! ^_^

17.Ulubiony film? 
Nie mam . 

18.Co najbardziej ci się podoba w TS? 
Tworzenie własnego sima i kierowanie jego życiem! 


19.Ulubiona część TS?
Grałam tylko w trójkę, więc..

20.Czego się boisz? 
Ciemności, ale nie tak gdy jestem w domu czy coś, ale jak idę sama wieczorem ulicą, to wtedy.. jest tak strasznie.. xD

21.Najśmieszniejsze wspomnienie jakie pamiętasz? 
Związane z moją klasą? Było ich bardzo dużo, ale ostatnie to jak mój kolega na próbie dostał globusem i spadł ze sceny.. xD Hahahahahahah! 

22.Gdzie chciałabyś wyjechać? 
Do Londynu!  

23.Kim chciałabyś być w przyszłości? 
Chciałabym podłączać mikrofony i głośniki na koncertach xD Tak, wiem , dziwnie to brzmi, ale jeździłabym sobie wtedy po świecie :D

24.Czy podczas tworzenia i grania nimi starasz się aby ich życie wyglądało tak jak planujesz swoje? 
Zawsze na początku planuję sobie wygląd sima, charakter , dom i pracę, ale raczej nie staram się by ich życie wyglądało jak moje.

25.Ulubiona pora roku?


26.Ulubione danie?
Eeee.. Lody! <333


27.Wymień trzy rzeczy, które chcesz mieć w przyszłości? 
1.Rodzinę i męża, który zawsze bd mnie kochał  
2.Dobrą pracę..
3.Dużo pieniędzy..


Miłych wakacji słoneczka! :* Paaa! 

CZYTASZ! = KOMENTUJESZ! = MOTYWUJESZ! :)

4 komentarze:

  1. Jejuś, fajnie nazywa się Twoja kotka, tak słoodko *p*. Kto temu biedakowi przywalił globusem ? XD Dzięki za użycie mojego ,,dzieła". Na 27 pytanie odpowiedziałabym tak samo, ale bez pracy, jestem strasznie leniwa xf. Jak Ci się udało mieć 6 z historii i techniki :O Fajnie, że nie miałaś żadnej 4 ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahah, biedak? On nawet jak idzie korytarzem to się sam przewraca XD
      Z techniki łatwo zdobyć 6, przynajmniej u nas , a z historii, po prostu trzeba zakuwać =)

      Usuń